Xoş gəlmisiniz! Bilgi və sevgi paylaşdıqca artar! Buyurun oxuyun, fikirlərimizi paylaşaq...

4.2.13

Təcrübə önəmlidir, ancaq...

"Bir defa ben tecrübeye inanmam. Neden? Son 10 yılda olan deyişiklikler, son 2 bin yılda olan deyişikliklərdən daha fazla. Şayet 30 yıllık bir mühendis "Benim tecrübelerim var" derse ve eskide kalmışsa o aradaki tecrübe bir işe yaramaz. Amerikada öyle bir konuşma yaptım, sonunda bin kişi ayağa kalktı ve beni alkışladı. Ancak öncesinde eşim beni uyardı, "yapma, rezil olacaksın" dedi ve toplantıya gelmedi. Ama izleyenler ayakta alkışlayınca baktım ki eşim de dışarıda tebrikleri kabul ediyor." -
 İşadamı Şarık Tara. ("Capital" dərgisi-Fevral, 2013 sayından)
Təcrübənin, praktikanın iş həyatında önəmli olduğu haqqında təbii olaraq hər zaman fikirlər irəli sürülür. Bu fikirlər əlbəttə müəyyən bir işi yerinə yetirmək üçün, o işlə əlaqədar daha öncələri rastlanan problem və həll yollarından qazanılan təcrübənin və istifadəsinin önəmliliyini ifadə edir.
 Ancaq xüsusilə elm və texnologiyanın sürətlə inkişafı və yenilənməsi həyatın hər sahəsində olduğu kimi biznes mühitində də sürətli yenilənmələri tələb edir. Və artıq statik təcrübə öz gücünü və önəmini itirməkdədir. Statik təcrübə öz yerini daim yenilənən təcrübəyə, bilgiyə buraxmaqdadır. Bu artıq dövrün tələbidir.  Yuxarıda Türk işadamı Şarık Tara da məhz bunu ifadə edir. Artıq daim yenilənən bilgi-təcrübə statik təcrübədən daha güclüdür.

İş həyatında hər bir sahədə yenilənmə, inkişaf təbiidir. Bu inkişafın önündə getmək, yeniliyə ayaq uydurmaq çox vacibdir. İstehlakçıların əvvəlki illərə nəzərən daha bilgili və tələbkar olması, bilgi-yeniliyi əldə etmənin asanlaşması, əldə-etmə müddətinin azalması  rəqabəti daha da şiddətləndirməkdədir. Bu şiddətli rəqabət mühitində yeniliyi təqib etmək, əgər potensial imkan verirsə yeniliyi yaratmaq daha vacibdir.

Bilgi və yeniliyi təqib etmək üçün hər bir sahəyə aid lokal (əgər varsa) və qlobal yayınları təqib etmək, bu sahəyə aid quruluşlara, təşkilatlara üzv olaraq onların yayınladıqları hesabatları incələmək, sahə ilə əlaqədar keçirilən konfrans və panellərdə iştirak etmək, sahə trendinin hansı istiqamətə getdiyi haqqında informasiyaları toplamaq, analiz edib faydalanmaq lazımdır. Ancaq daimi olaraq bu sadalananları həyata keçirmək, təqib etmək yenilənən bilgi qazandıracaqdır. Yenilənən bilgi ilə köhnə statik təcrübələriniz də yenilənmiş olacaqdır. Bütün bunları pərakəndə şəkildə təqib etmək əlbəttə çətindir. Bilgi və yenilikləri qlobal səviyyədən lokal səviyyəyə çatdırmaq üçün əvvəlki yazılarda da qeyd etdiyim müxtəlif məsləki qrupların, dərnəklərin yaranması çox vacibdir. Hər bir sahədə istər fərdi, istərsə də qrup ekspertlərinin olması çox vacibdir. Məhz bu cür qrup və dərnəklər qeyd edilən ekspertlərin formalaşmasına, əgər varsa və fəaliyyətləri qapalı isə üzə çıxmasına, tanınmasına kömək edəcəkdir və nəticədə bundan hamı faydalana biləcəkdir. Ekspertlər isə müxtəlif istiqamətlərdəki boşluq və statikliyi görüb bu istiqamətlərdə ciddi dəyişiklik və inkişafa nail olmaq üçün  öz performanslarnı bu istiqamətlərə yönəldəcəklər. Bu isə onların daha da ixtisaslaşmasına  səbəb olacaqdır.


2 comments:

Rza Huseynov said...

bu meqaledeki fikirlerle tam razi olmasam da, maraqli meqaledi. Teshekkurler.

Biznes təlimçi & konsultant: Ph.D Cəbrayıl Vəliyev said...

Teshekkurler! Beli mubahiseli meselelerdir!