Pərakəndə
sektoru şirkətərinin günümüzdə sadəcə klassik xüsusiyyətləri ilə öz fəaliyyətlərini
davam etdirməsi artıq getdikçə çətinləşir və bu da rəqabətqabiliyyətliliklərinə
təsir edir. Bu sektorun inkişafına güc qatacaq yeni dalğa isə bilgi
texnologiyaları və məhsullarından öz inkişafı üçün faydalanmaqdır.
SWOT analizdə
həmişə texnologiya həm fürsət, həm də təhlükə, təhdit kimi hər iki tərəfdə yer alan faktor xüsusiyyətini
daşıyır. Səbəbi də texnologiyanın şirkətlərə həm fürsət, imkan qazandıracağı, həm
də onlar üçün təhlükə və təhdit mənbəyi ola biləcəyi ilə əlaqədardır. Meydana
çıxan texnolojik yenilikləri dəyərləndirmək, onları fürsət olaraq görüb təmin
edəcəyi imkandan faydalanmaq lazımdır.
Bu
yeniliklərə qapalı qalmaq, onlardan istifadə etməmək, fürsəti əldən verməkdir
ki, bu fürsət və imkan da da əksərən rəqiblər tərəfindən istifadə edilərək
istifadə etməyənlərin bir müddət olsa da əleyhlərinə çevriləcəkdir.
Son İstanbul
səfərimdə Türkiyə pərakəndə sektoru iştirakçılarından MİGROS-un vurtual market,
mobil market tədbiqləri haqqında məlumat
əldə etdim. Təqribən 15 ay əvvəl bu mövzu ilə əlaqədar “Marketlərdə rəqəmsalmarketinq və faydaları” adlı bloq yazımda bu cür xidmətlərdən bəhs etmişdim,
indi isə real tədbiq edən şirkət nümunəsindən bəhs edirəm. Bəli MİGROS önə çıxaraq
bu xidməti artıq öz müştərilərinə təklif etmişdir. Daha ətraflı məlumat üçün
MİGROS Sanal Market səhifəsinə baxa bilərsiniz. Sanal market xidmətini bu ölkədə CarrefourSa da göstərir və bu xidmətin getdikçə yayılması gözlənilir.
MİGROS-un bu
xidmətlərində "online" və ya qapıda kredit kartı ilə ödəmə xidməti və qapıda iadə
zəmanəti xidməti də vardır.
Yenilik,
texnologiya, dəyişim onu istifadə edənlər üçün fürsətdir... Bizim pərakəndə
sektorunda bu cür xidməti həyata keçirəcək ilk pərakəndə şirkəti hansı
olacaqdır və ya heç bu cür xidməti
düşündülərmi...?
No comments:
Post a Comment