Etirazlarla işləmək qaydası
nədir?
Davamı növbəti yazılarda...
Etirazlar ortaya çıxdığı zaman necə davranmaq və hansı cavabları vermək
lazımdır? Etirazları fürsətə necə çevirmək mümkündür? Satış menecerləri öz
işlərinin çətin və stresli tərəflərindən biri olaraq həmişə müştərinin
etirazlarını, onların dilə gətirdikləri problemləri cavablandırmağı
göstərirlər. Buna görə də aşağıda müştəri etirazları ilə işləmək qaydalarını
addımlarla göstərmək satış menecerləri üçün faydalı olacağı qənaətindəyəm.
Etirazlarla işləmək qaydası dörd əsas addımdan
ibarətdir:
1-ci addım: Əsil
etirazı müəyyən etmək,
2-ci addım:
Etirazı və səbəbini başa düşmək,
3-cü addım:
Etirazı düzgün başa düşüb düşmədiynizi təsdiqləmək,
4-cü addım:
Etirazı cavablandırmaq vəya etirazın öhdəsindən gəlmək.
Əsil etirazı müəyyın etmək: Müştərilərinizin
dilə gətirdikləri etirazlar doğru və ya əsassız ola bilər. Sizin məqsədiniz
əsas doğru etirazları müəyyənləşdirməkdir. Doğru və əsassız etirazları
birbirindən fərqləndirmək üçün siz “Vəziyyəti analiz etmə” və ya “Səbəb-Nəticə”
testini apara bilərsiniz.
Məsələn;
· “Dediyiniz bu problemi həll etsəm başqa bir
narazılığınız qalmayacaq ki?”
· “Bu problem həll olunsa, təklifi qəbul edəcəksiniz?”
· “Sizin narahatlığınıza səbəb olan bu məsələ ilə əlaqədar təminat versəm sizi qane edər?”
· “Bu problem həll olunsa, təklifi qəbul edəcəksiniz?”
· “Sizin narahatlığınıza səbəb olan bu məsələ ilə əlaqədar təminat versəm sizi qane edər?”
Əgər belə suallara satış nöqtəsi səlahiyyətlisi və ya müştəriniz “bəli”
cavabı verərsə, bu etirazın doğru, əsaslı etiraz olduğunu aşkar edəcəksiniz.
Bundan sonra digər addımlara keçə bilərsiniz.
Əgər satış nöqtəsi səlahiyyətlisi “xeyr” cavabı verərsə onda bunun əsaslı
etiraz olmadığını biləcəksiniz. Bu halda satış nöqtəsi səlahiyyətlisi əsil
etirazını gizlədir, dilə gətirdikləri etirazlar isə bəhanə xarakterində olan
etirazlardır. Belə hallarda siz başqa etirazların dilə gətirilməsi üçün
ünsiyyət bacarığınızdan istifadə etməlisiniz. Başqa nə kimi problemi var, başqa
nələrin müştərinizi narahat etdiyini öyrənməlisiniz. “Başqa” kəliməsindən
istifadə edərək siz müştərinizin əsas narahatlıqlarını üzə çıxaracaqsınız.
Etirazı və səbəbini başa düşmək: Ola bilsin ki, müştəri sizin təqdimatınızda ifadə etdiyiniz bəzi nöqtələri
düzgün başa düşməyib və ya ona bəzi nöqtələr qaranlıq qalıb. Narahatlıqlar
əsasən səhv anlaşılmadan qaynaqlanmaqdadır. Bu halda müştəriyə yenidən doğru
məlumatları daha effektli çatdırmaqla bu anlaşılmazlıqlar ortadan qaldırıla
bilər. Burada bəzi aydınlaşdırma sualları verilə bilər:
Məsələn:
· “Siz....... (bunu) söyləmək istəyirsiniz?”
· “Siz niyə belə fikirləşirsiniz?”
· “Sizi narahat edən nəsə var?”
· “Bununla niyə razılaşmırsınız? Sizin üçün hansı zərəri
ola biləcəyini düşünürsünüz?”
Etirazı düzgün
başa düşüb düşmədiynizi təsdiqləmək: Sizin mütləq müştəriyə onun etirazlarını tamamilə düzgün başa düşdüyünüzü
bildirməniz vacibdir. Müştərinizin etirazını doğru başa düşüb düşmədiyinizi təsdiqləmək üçün siz
aşağıdakıları tətbiq edə bilərsiniz:
· Aldığınız məlumatları və
etirazlar haqqında deyilənləri qısa şəkildə təkrarlamaq və müştərinin nəzərinə
çatdırmaq;
· Müştərinizin
niyə bu etirazları irəli sürdüyünü, yəni etirazların səbəbini onun nəzərinə bir
daha çatdırmaq.
Siz müştərinizin
etirazınızı başa düşdüyünüzü təsdiqləməniz üçün aşağıdakı ifadələrdən istifadə
edə bilərsiniz:
· “Yəni sizin bizlə işləməyinizə mane olan şey .......(budur)....
çünki.....bu beledir?”
· “Yəni söylədiyiniz......(budur)...çünki...doğrudur?”
·
“Sizi narahat edən nəsə var?”
·
“Bununla niyə razılaşmırsınız? Sizin üçün hansı zərəri ola biləcəyini
düşünürsünüz?”
Etirazı düzgün
başa düşüb düşmədiynizi təsdiqləmək: Sizin mütləq müştəriyə onun etirazlarını tamamilə düzgün başa düşdüyünüzü
bildirməniz vacibdir. Müştərinizin etirazını doğru başa düşüb düşmədiyinizi
təsdiqləmək üçün siz aşağıdakıları tətbiq edə bilərsiniz:
· Aldığınız məlumatları və etirazlar haqqında
deyilənləri qısa şəkildə təkrarlamaq və müştərinin nəzərinə çatdırmaq;
· Müştərinizin niyə bu etirazları irəli sürdüyünü, yəni
etirazların səbəbini onun nəzərinə bir daha çatdırmaq.
Siz
müştərinizin etirazınızı başa düşdüyünüzü təsdiqləməniz üçün aşağıdakı
ifadələrdən istifadə edə bilərsiniz:
· “Yəni sizin bizlə işləməyinizə mane olan şey
.......(budur).... çünki.....bu beledir?”
· “Yəni söylədiyiniz......(budur)...çünki...doğrudur?”
Davamı növbəti yazılarda...
Mövzu ilə əlaqədar digər yazılar:
No comments:
Post a Comment