Xoş gəlmisiniz! Bilgi və sevgi paylaşdıqca artar! Buyurun oxuyun, fikirlərimizi paylaşaq...

17.9.12

Satış menecerləri hansı məlumatlara malik olmalıdırlar?

Bundan əvvəlki  "Pərakəndəçi (mağazalar) və tədarükçü əməkdaşlığının kritik nöqtələri "  adlı yazının "feedback"-ində dəyərli oxucularımdan bir çoxu xüsusilə satış menecerinin fəaliyyətinin, keyfiyyətinin çox önəmli olduğunu haqlı olaraq dilə gətirdilər. Əvvəlcə oxucularıma təşəkkür edirəm. Bəli satışda hər bir şirkətə görə özünə xas  bir sistem olsa da bu sistemdəki prosesi həyata keçirən insanlar-satış menecerləridir.

Hər bir satışda xüsusilə aktif satışlarda satış menecerinin keyfiyyəti, satış bacarığı satışın uğurla həyata keçməsi və davamlı müştəri məmnuniyyəti üçün vacib faktordur. 
Uğurlu satış meneceri Uğursuz satış meneceri haqqındakı yazıları bir daha dəyərli oxucularımın nəzərinə çatdırmaqla bərabər, satış menecerlərinin öz sahəsinə aid satış  və ətrafında baş verən hər şey haqqında məlumatlı olmasının çox vacib olduğunu bu yazıda diqqətinizə çatdırmaq istədim. Bəli beləliklə satış meneceri hansı əsas məlumatlara malik olmalıdır? 
Aşağıda başlıqlarla izahsız olaraq bu məlumatların nələrdən ibarət olduğunu sıralamağa çalışmışam. Yəqin ki bu sahədə olanlar və bu sahə ilə maraqlananlar üçün izahsız sıralama da olsa  aydın olacaqdır.  

SATIŞ MENECERİ BU MƏLUMATLARA SAHİB OLMALIDIR!!!

1.   Firmanın fəaliyyət göstərdiyi sektorla əlaqədar məlumatlar
         sektordakı vəziyyət və dinamika; 
         əsas rəqiblər, rəqiblərin vəziyyəti, satış siyasətləri, kampaniyaları;
         sektorda hit olan məhsullar, rəqiblərin məhsulları, özəllikləri;
         rəqiblərin qiymətləri, üstün və zəif cəhətləri, bənzər və fərqli cəhətləri;
         rəqiblərin müştəri xidmətləri.

2.      Təmsil etdiyi firma, brend, istehsal prosesi və məhsulları haqqında məlumatlar
          Şirkətin tarixi, fəaliyyət sahəsi, bazardakı mövqeyi, bazarda sahib olduğu üstünlükləri, 
          brend və/və ya brendlər haqqında ətraflı məlumat 
          referans göstərəcəkləri və əməkdaşlıq etdikləri güclü müştəri və şirkətlər haqqında məlumat
          istehsal prosesi, istifadə edilən texnologiya, üstünlükləri
          istifadə edilən xammal-material, keyfiyyət kriteriyaları
          məhsul, məhsulun texniki xüsusiyyətləri, funksionallığı
          məhsulların qiymətləri
          analoji rəqib məhsullardan fərqləndirici və üstün özəllikləri
          məhsulun istifadə və qulluq qaydaları
          daşınma qaydaları
          qablaşdırma və etiketlənmə haqqında məlumat 
          keyfiyyət kriteriyaları və keyfiyyət nəzarət mexanizmi, zəmanət
          məhsulun və/və ya brendin sahib olduğu standart və sertifikatlar 

3.      Təmsil etdiyi firmanın satış üsul və müştəri siyasəti ilə əlaqədar məlumatlar

         ödəmə və təslimat şərtləri 
         müştəri xidmətləri;(Müştəri xətti, ödənişli və ödənişsiz xidmət, CRM sistemi daxilində digər lazımi məlumatlar) 
         məhsulun zəmanət şərtləri;
         keçirilən kampaniyalar haqqında tam məlumat 

Yuxarıda sadalananlara şirkətin makro və mikro ətraf mühit faktorlarını əlavə etmək düzgün olardı. Ancaq bu onsuz da fəaliyyət göstərilən ölkə, bölgə nəzərə alınaraq həmişə diqqətə alınmalıdır!
Təbii ki bu sıralamanı uzatmaq da mümkündür. Müxtəlif şirkət öz sahəsinə ən vacib olan məlumatlara satış komandasının sahib olmasını istəyə bilər və istəməlidir. Ancaq mən bu yazıda  bütün şirkətlər üçün ümumi olaraq vacib sayılan məlumatları göstərmək istədim. Rəylərinizlə buyurun...

No comments: