Hər bir satışda xüsusilə aktif satışlarda satış menecerinin keyfiyyəti, satış bacarığı satışın uğurla həyata keçməsi və davamlı müştəri məmnuniyyəti üçün vacib faktordur.
Uğurlu satış meneceri və Uğursuz satış meneceri haqqındakı yazıları bir daha dəyərli oxucularımın nəzərinə çatdırmaqla bərabər, satış menecerlərinin öz sahəsinə aid satış və ətrafında baş verən hər şey haqqında məlumatlı olmasının çox vacib olduğunu bu yazıda diqqətinizə çatdırmaq istədim. Bəli beləliklə satış meneceri hansı əsas məlumatlara malik olmalıdır?
Aşağıda başlıqlarla izahsız olaraq bu məlumatların nələrdən ibarət olduğunu sıralamağa çalışmışam. Yəqin ki bu sahədə olanlar və bu sahə ilə maraqlananlar üçün izahsız sıralama da olsa aydın olacaqdır.
SATIŞ MENECERİ BU MƏLUMATLARA SAHİB OLMALIDIR!!!
1. Firmanın fəaliyyət göstərdiyi sektorla əlaqədar məlumatlar
• sektordakı vəziyyət və dinamika;
• əsas rəqiblər, rəqiblərin vəziyyəti, satış siyasətləri, kampaniyaları;
• sektorda hit olan məhsullar, rəqiblərin məhsulları, özəllikləri;
• rəqiblərin qiymətləri, üstün və zəif cəhətləri, bənzər və fərqli cəhətləri;
• rəqiblərin müştəri xidmətləri.
2. Təmsil etdiyi firma, brend, istehsal prosesi və məhsulları haqqında məlumatlar
• Şirkətin tarixi, fəaliyyət sahəsi, bazardakı mövqeyi, bazarda sahib olduğu üstünlükləri,
• brend və/və ya brendlər haqqında ətraflı məlumat
• referans göstərəcəkləri və əməkdaşlıq etdikləri güclü müştəri və şirkətlər haqqında məlumat
• istehsal prosesi, istifadə edilən texnologiya, üstünlükləri
• istifadə edilən xammal-material, keyfiyyət kriteriyaları
• məhsul, məhsulun texniki xüsusiyyətləri, funksionallığı
• məhsulların qiymətləri
• analoji rəqib məhsullardan fərqləndirici və üstün özəllikləri
• məhsulun istifadə və qulluq qaydaları
• daşınma qaydaları
• qablaşdırma və etiketlənmə haqqında məlumat
• keyfiyyət kriteriyaları və keyfiyyət nəzarət mexanizmi, zəmanət
• məhsulun və/və ya brendin sahib olduğu standart və sertifikatlar
3. Təmsil etdiyi firmanın satış üsul və müştəri siyasəti ilə əlaqədar məlumatlar
• ödəmə və təslimat şərtləri
• müştəri xidmətləri;(Müştəri xətti, ödənişli və ödənişsiz xidmət, CRM sistemi daxilində digər lazımi məlumatlar)
• məhsulun zəmanət şərtləri;
• keçirilən kampaniyalar haqqında tam məlumat
Yuxarıda sadalananlara şirkətin makro və mikro ətraf mühit faktorlarını əlavə etmək düzgün olardı. Ancaq bu onsuz da fəaliyyət göstərilən ölkə, bölgə nəzərə alınaraq həmişə diqqətə alınmalıdır!
Yuxarıda sadalananlara şirkətin makro və mikro ətraf mühit faktorlarını əlavə etmək düzgün olardı. Ancaq bu onsuz da fəaliyyət göstərilən ölkə, bölgə nəzərə alınaraq həmişə diqqətə alınmalıdır!
Təbii ki bu sıralamanı uzatmaq da mümkündür. Müxtəlif şirkət öz sahəsinə ən vacib olan məlumatlara satış komandasının sahib olmasını istəyə bilər və istəməlidir. Ancaq mən bu yazıda bütün şirkətlər üçün ümumi olaraq vacib sayılan məlumatları göstərmək istədim. Rəylərinizlə buyurun...
No comments:
Post a Comment